Berhati-Hati Dengan Fake Dentist, Doktor Kongsikan Bahaya Fake Verneer


Amalan pemakanan seharian kita sememangnya memberi kesan kepada tahap kesihatan gigi sehingga boleh menyebabkan gigi berwarna kuning, berlubang dan sebagainya. Untuk menutup ‘cela’ pada gigi tersebut perlulah menjalani rawatan gigi yang berkala setiap bulan di klinik.

Namun, anda perlu berhati-hati kerana tidak semua rawatan yang ditawarkan terutamanya atas talian adalah selamat. Ikuti perkongsian Dr. Ib Shah mengenai fake Veneer yang boleh mengundang bahaya pada kesihatan gigi.

Fake Veneer adalah bahaya?

Seorang doktor berkongsi mengenai bahaya Fake Verneer ini menerusi laman twitternya iaitu @ib_shah. Doktor tersebut telah menulis satu bebenang atau Thread mengenai fake verneer.

Kenapa fake veneer bahaya?

Beliau juga memanggil doktor gigi palsu sebagai “penunggang kecantikan”. Selain itu, menerangkan dengan panjang lebar tentang bahayanya fake verneer.

Risiko fake veneer?

Nama pun sendiri fake verneer sudah tentu mempunyai risiko yang sangat tinggi kepada mangsa. Jadi doktor ini juga menerangkan tentang risiko fake verneer.

Akhir kata, beliau menyeru kepada orang ramai untuk hindari fake verneer untuk kesihatan mulut diri kita sendiri. Beliau juga merayu agar orang ramai lebih peka dengan kesihatan dan tidak mudah tertipu dengan penunggang kecantikan ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Terkini @ Daily Rakyat