10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci

Sumber Rujukan : Impiana

Bagaimana anda menyimpan kunci di rumah? Kebiasaanya, ramai antara kita yang memilih ruang kecil berhampiran dengan pintu sebagai tempat meletakkan kunci. Ia bagi memudahkan setiap kali hendak keluar dan masuk rumah, itulah antara lokasi yang akan dituju untuk meletakkan kunci. Kenapa agaknya perlu tempat menyimpan kunci ini?

Ia adalah untuk mengelakkan daripada tersalah letak atau kunci itu hilang dalam rumah sendiri. Bagaimana anda sediakan ruang untuk meletakkan kunci? Ada yang menggunakan mangkuk dan ada juga yang jenis gantung di dinding untuk jimatkan ruang.

Untuk kali ini, kami kongsikan bberapa idea menggantung kunci yang boleh anda buat sendiri.

10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci 10 Idea Unik Dan Comel Tempat Gantung Kunci

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Terkini @ Daily Rakyat